20 barre liksom!

Jag har med idag endast två dagar kvar som tonåring. Det känns rätt märkligt faktiskt. 20, det känns som en sån där ålder när man tar klivet över på vuxensidan på riktigt. För att aldrig någonsin återvända.
Men jag hoppas att det blir en oförglömlig dag. Jag har aldrig riktigt firar mina födelsedagar, bara middag hemma med familjen.
Men imorgon ska jag och några kära vänner ut och fira mig på tolvslaget. Sen på söndag ska jag, Amanda och My hem till mamma där det väntar middag och födelsedagsfirande med henne o h Micke och hela släkten.
Ja, tiden går fort hörreni! Och den går bara fortare och fortare för varje år. Ta vara på det ni har, Medans ni har det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0