"Det kanske tar en dag.."

Trodde jag ja.. Började att städa mitt rum i tisdags och tänkte att det fixar jag på en dag så kan jag ta resten av lägenheten på onsdag och på torsdag. Men ack så fel jag hade då. Det har nu gått två dagar och jag är ännu inte färdig. Visserligen har jag målat om mina väggar också men herregud va mycket skit jag samlar på mig. Hälften av alla grejer behöver jag inte ens. Och det är väl det som har tagit tid, att sortera alla mina saker och kläder. 
Men imorgon kommer det bli klart så jag kan städa resten av lägenheten. 
Mamma kommer hit imorgon vid tio imorgon och hjälper mig också för på fredag kväll ska allt vara klart och det ska vara hööög mysfaktor i denna lägenhet. 
 
Men vad händer resten av veckan då? 
Jo torsdag vet ni ju redan. 
På fredag ska jag väl fixa till det sista med alla småsaker, jag ska handla för på kvällen kommer Oscar och då har han lovat att laga middag åt mig! 
Känns kanske lite knas att han ska laga mat åt mig hemma hos mig. Men men, får se vad det blir. 
På lördag ska vi åka till Vallentuna och träffa Nadja en stund på dagen och sen på kvällen ska vi äta middag med Ingrid, pappa, Jimmy, Amanda och Amandas pojkvän. Sen ska vi hem och bara myyysa! 
Söndag har vi inga planer för så får se vad som händer. Kanske bara ligger hemma och slappar! 
 
Ja det känns ändå som att veckan kommer gå fort. Det är redan onsdag/torsdag! 
 
Nu ska jag nog sätta på en film och försöka sova eftersom mamma kommer vid tio! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0