Bästishelg!

Denna helg är en av de bättre helgerna. Eller ja det vet jag ju inte än men jag ska "hem" till Örtagården och där är det då aldrig tråkigt! 
 
Tanken var från början att jag skulle åka med Mamma och hennes karl ditt Sthlm på lördag så jag slapp betala resan dit eftersom det ekar i plånboken denna månad, men min fina fina mamma köpte en bussbiljett till mig så jag beger mig dit redan imorgon! Hur bra som helst! 
 
Så imorgon kanske Nadja och prinsen kommer in till centralen och möter upp mig och så åker vi hem till hennes familj. Där ska det bakas minsann, eftersom hon och hennes fina tvilling fyllde år i söndags och jag tyvärr inte kunde vara där så får man ju göra det bästa av situationen. Och vem klagar på att bli firad två gånger? ;) 
Men vad är det då vi ska baka? Jo, vi ska baka marängtårta! Innehåller ingen laktos så alla kan äta utav den! Bra va? 
 
Åh så jag längtar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0