Så klok text!

Detta år har jag insett alldeles för många saker.
Livet känns kanske kort men vi får aldrig glömma att det är det längsta vi har. Det är meningen att vi ska göra alldeles för många saker som kanske ses som fel i andras ögon.
Men vad är egentligen rätt och fel. Det finns inte något sådant ting. Man måste skapa sin egna uppfattning.
Tillit har du endast till dig själv. Njut av det du har framför dig istället för att bry dig om folk som försöker trycka ner dig med spydiga ord. Alla kommer att avundas det liv du lever just för att människor aldrig är nöjda med sitt egna.
Det är meningen att du ska vara spontan. Gör det du känner för. Pengar är pengar men när man väl tycker om någon eller vill göra något har pengar inget värde.
Jag lever min dröm för det är mitt liv och jag gör vad jag vill med det oavsett vad ni säger. 


evelinamaria.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0