Mina första cupcakes!

Inte mycket bloggande på ett tag nu, shame on me..
Jag har varit i Stockholm en sväng och nu befinner jag mig hos Oscar i Linköping. Jag har varit här en vecka och hjälp honom med både det ena och det andra eftersom han precis fått egen lägenhet. :)

Ikväll är han inte hemma från jobb förrän vid tio och vad passar inte bättre att fördriva tiden med om inte bakning?

Jag tänkte att jag skulle baka lussebullar, men dom hade inget saffran i butiken här så det fick bli att tänka om. Till slut så blev det choklad-cupcakes!
Jag har aldrig gjort cupcakes i hela mitt liv och var rädd för att dom skulle bli helt kaos, men jag måste ändå erkänna att jag överträffade mig själv. Dom blev både goda och ganska snygga! :)

Nu blir det att slänga sig på soffan och kika på tv innan militären kommer hem. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0