Fake it 'til you make it.

Jag är för svag, alldeles för svag för att lämna dig. Lämna det vi faktiskt har. En vänskap som inte går att beskrivas, du är en av mina bästa vänner. Allt vi gjort. allt vi planerat att göra, ska det bara försvinna? Vi har så roligt tillsammans. Jag vill inte att det ska ta slut. Därför är jag för svag, alldeles för svag för att lämna dig. 
 
Men vad gör man då? När kärleken sköljer över en men den är inte ömsesidig. Det gör ont i mig att se dig med andra, andra som kunde ha varit jag. Det gör ont i mig att se dig leta efter andra tjejer för ett möjligt förhållande, ett förhållande som jag kunde ha varit i. Men det går inte, för du är inte kär, och det är jag. Men jag är för svag, alldeles för svag för att lämna dig nu. 
 
Men jag lägger på ett leende i hopp om att en dag bli lycklig igen.
Fake it 'til you make it.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Stå emot svagheten - man sårar bara sig själv. När du är stark att stå emot det svaga - den dagen blir du lycklig! Kämpa, jag finns här och vet att det är det enda rätta. Kram

2013-10-08 @ 17:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0