Ett kort inlägg

Blir ett snabbt inlägg innan jag ska sova.
Jag måste ju bara berätta att det är stunder som denna jag saknar mest av allt när jag är "hemma" i Västerås. Är ju hos pappa i helgen i Stockholm och ikväll har jag varit hemma hos Nadja och umgåtts med henne och hennes familj.
Jag åkte dit vid åtta och så bakade vi paj och kikade på en skräckis som inte va särskilt läskig. Kom hem nu vid kvart över tolv nånting. Som jag har saknat det! Att bara kunna åka dit, känna mig som hemma och stanna så länge jag vill.

Jag saknar allt som har med Stockholm att göra, mitt liv. Det är som att jag har ett liv i Västerås och ett liv här. Men det jag saknar mest av allt är min allra bästa vän, Nadja.
Jag älskar dig mer än ord kan beskriva! <3

Kommentarer
Postat av: NadjaIsabelle

Ååg det va så roligt att du kom.. Jag saknar också att bara kun a åka upp till dig eller att du kunde komma till mig på fem minuter.

Love u <3

2012-09-23 @ 09:46:11
URL: http://nadjaisabelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0