Jag reser över hela världen.

Döm mig gärna, säg att jag är dum i huvudet, att det är idioti att jag åker land och rike runt, lägger alla mina pengar på att få se 90 minuter fotboll. Gör det. Men kom inte och grina sen när jag säger samma sak om någonting som du håller kärt.
För mig är Bajen religion.
Igår åkte jag Norrköping-Stockholm-Borlänge-Stockholm för att se Bajen spela. Vi vann. Jag drog mitt strå till stacken. Jag va där och sjöng.

Idag var det hockey på schemat. My hade fixat plåtar genom laget hon tränar och gratis vm tackar man inte nej till. :)

Imorgon blir det lunchdejt med fina Nadja och Charlie. Som jag saknat dom!
Sen är det tåget till Norrköping som gäller och så får vi se vad kvällen har att erbjuda.


"I min skalle där har jag bara Bajen, och mitt hjärta är helt grönt och vitt. Och jag reser över hela världen för följa Hammarby!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0