Så många val, så lite tid.

Vet ni något som jag blir riktigt leds på? Jo personer som först och främst blir sura för att jag flyttar, varför inte vara glad för min skull?
Och till det andra; varför är det alltid jag som ska åka till dessa personer för att träffad? Dom kan ju lika gärna åka hit?
Nej då får man ursäkter som "det är för långt", "det är för dyrt", "jag måste plugga" och "jag har annat att göra också"..
Men vet ni? Jag har precis lika långt till er, jag har inte mer pengar än ni att lägga på resor, jag går också i skola och jag har faktiskt också annat att göra!
Så tänk på det om du har en kompis som flyttar, HON KAN INTE ALLTID ANPASSA SIG EFTER DIG!

Om jag hade en kompis som flyttat x antal mil så skulle jag vara väldigt spänd på att få se hur hon lever efter flytten. Och varför? Jo för att jag bryr mig.

När jag flyttade till Västerås var det endast TVÅ av mina närmaste vänner som var där och hälsade på. Det gör mig faktiskt uppriktigt ledsen, man trodde ju att man betydde mer än så.
Men ni som var där vet vilka ni är och jag älskar er för det.

Men vet ni? Det är slut på detta nu! Jag tänker inte åka till dig bara för att du vill ses. Om du vill träffas så får väl du komma hit?!
Nej nu blev jag riktigt upprörd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0