Right now, I wish for nothing else but to be with you.

Idag har jag en riktig mammadag. Jag vill bara hem till mamma och vara liten igen. Inga idioter till killar, inga ansvar och inga problem.
Jag saknar min mamma fruktansvärt idag. Jag riktigt känner hur det bränner innanför ögonlocken.
Barnsligt? Inte alls.
Testa själv att bli huggen i ryggen av den du trodde var en av de personer som stod dig närmast.

Mamma har alltid funnits där för mig. Hon har gjort allt som står i hennes makt och lite till för att jag och mina syskon ska ha det bra.
Hon har skrattat med mig, gråtit med mig och alltid tröstat mig när jag haft det tufft. Utan henne hade jag aldrig kommit så långt som jag nu gjort.
Jag älskar dig dag som natt, sommar som vinter.
Och just idag är jag inte stark, just idag vill jag att du stoppar om mig i sängen och klappar mig i pannan tills jag somnar. Just idag vill jag att du ska vara här hos mig.
Jag saknar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0