Rubrik saknas

Jag förstår inte hur det kan vara så svårt att somna på nätterna. Nej jag har inte vänt på dygnet medvetet. Det var en kväll det bara inte gick att somna så jag låg vaken till fem innan jag somnade och va trött hela dagen efter men kunde ändå inte sova den kvällen heller. Och nej det är inte att "bara lägga sig och försöka". För tro mig, det gör jag. Jag lägger mig i sängen och blundar och försöker verkligen sova och det känns som att jag ska somna också men gör det aldrig. Till slut blir jag rastlös och sätter på TVn eller datorn i hopp om att det ska göra mig tröttare, men det funkar inte heller.. 
Åååh jag blir så less på detta! 
Uppsöka läkare? Jo jag har pratat med en läkare. Men dom skriver inte ut sömnpiller av något slag och inte skickar dom remisser till öppenpsykiatrin här där jag bor nu. 
Suck, allt va så mycker lättare i Stockholm. 
 
Men men, vad ska man göra liksom? Så mycket skit som snurrar i mitt huvud nu.. 
 
Nu ska jag sätta på en film och hoppas på att jag får lite sömn i alla fall. Imorgon är det UM som gäller och sen ska jag och lillasyster åka till Stockholm. Ska bli skönt att få träffa pappa lite, det va längesen. 
Men innan jag träffar pappa ska jag och lillasyster åka och äta lunch eller fika med underbara Nadja och lilla prins Charlie. Vilket det blir spelar ingen roll, huvudsaken är att jag får träffa bästa vän igen! 
 
Älskade, saknade, underbara vän! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0