Dessa möjligheter och problem,.

Problem uppstår lätt, men det är inte lika lätt att lösa dem. Men skam den som ger sig! 
Nu har problemet "skola" dykt upp igen. Jag är så studiemotiverad men den skolan som jag vill gå på har ingen intagning förrän i Augusti nästa år. Skit att jag inte kom på detta lite tidigare. 
Men så har jag hittat en skola i Norrköping. Vågar jag verkligen lämna allt igen? Vill jag det? 
Lägenheten här i Västerås är så underbar men samtidigt finns det möjligheter för mig i annan stad också. Ååååh vad ska jag göra? 
 
Nu ska jag kika klart på Hollywoodfruar och sen gå och lägga mig. Imorgon ska jag prata med en person som kanske kan hjälpa mig i mina val och kval. Åh vad jag saknar Nadja i dessa tider! <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0