Lös problemen istället.

En sak har jag ju i alla fall lärt mig under dessa 19 år jag har levt. Det är ingen mer än du själv som kan lösa dina problem, och det hjälper verkligen inte att folk tycker synd om dig.
Det där med att man grinar ut på Facebook med att man mår så dåligt och alla problem man har, finns det någon som mår bättre av det? Jag har också skrivit något gnälligt någon gång, men det var ett tag sen. För som sagt det hjälper verkligen inte att folk tycker synd om dig.
Så snälla människor, sluta grina på Facebook. Speciellt om ni ska skriva att ni mår så dåligt och sen säga att det inte är något eller "vi kan ta det en annan gång" när man kommenterar och frågar vad det är.
Om ni nu inte kan berätta vad det är, skriv inte ut något alls!

För som sagt det hjälper inte att folk tycker synd om dig, speciellt inte på nätet. Behöver du berätta för någon? Ring dina vänner och prata istället!

Tack för mig! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0