Det är till dig, och du vet vem du är.

Aldrig kunde jag väl ana att du skulle bli så betydelsefull för mig.
Aldrig kunde jag väl ana att det var dig jag skulle falla för.
Aldrig kunde jag väl ana att längtan efter dig skulle bli så stark. 
 
Aldrig kunde jag väl ana att det skulle bli du som får mig att känna lycka, som får mig att le,
som får mig att darra i benen när jag ser dig.
Att somna bredvid dig är underbart.
Att vakna bredvid dig är bättre än så. 
 
Men när du inte är här känner jag mig ensam, kall och liten. 
Jag vill ha dig bredvid mig genom livet och dela allt med dig, glädje som sorg. 
 
Aldrig kunde jag väl ana att det var dig jag skulle falla för..
 
Och med denna kärleksförklaring säger jag god natt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0