Taskig uppdatering!

Tjaa!
Ledsen för extremt dålig uppdatering. Jag har haft så mycket att göra och helt enkelt inte hunnit.
Jag har iaf umgåtts med Marie hela veckan typ, varit på hockey med Mamma, druckit lite och haft det supermysigt!
Just nu sitter jag i skolan och väntar på att tiden ska gå och klockan ska bli halv fyra så jag får åka hem!
Min lillasyster fyller 16 år idag också, GRATTIS TILL HENNE! Jag älskar dig så fruktansvärt mycket att du får en svindyr present av mig. Haha eller? ;) Jag berättar efter ikväll vad jag köpte. Men jag tror att hon kommer börja gråta av lycka i alla fall. :)
Nu ska jag väl fortsätta se upptagen ut och hoppas att vi får Sluta tidigare. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0